ایرانسل

ساخت وبلاگ

اپراتور ایرانسل با هدف وسیع کردن راه‌های ارتباطی خود در حیطه ی پخش  خطوط های تلفن همراه گردشگری با متقاضیان مورد نظر همکاری می نمایند.

فراخوان ایرانسل برای جذب توزیع خطوط های گردشگری

بنابرخبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،شرکت هایی که در حیطه جذب توریست و ارائه سرویس های گردشگری در داخل کشور فعالیت میکنند، برای همکاری با ایرانسل جهت پخش،فروش سیم کارت دائمی و اعتباری و فعال نمودن «سیم کارت های گردشگری» فعالیت خود را شروع کنند.

ایرانسل از شرکت‌های فعال در این حیطه دعوت می‌نمایند تا پیشنهاد همکاری و سوابق کاری خود را حداکثر تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۸ اقدام نمایند تا پس از رسیدگی‌های لازم مقدمات همکاری صورت گیرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,خطوط تلفن همراه گردشگری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 315 تاريخ : سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت: 14:01

تصویبنامه مصوب شده طی جلسه ای در تاریخ 3دیماه1397 جلسه ای با حضورهیات وزیران در مورد پیشنهاد مشترک وزارتخانه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بودجه ریزی درمورد موضوع مجاز بودن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارتباط با جریمه دارندگان پروانه های شرکت مخابرات ایران ،اپراتورهای ایرانسل و رایتل در صورت انجام ندادن تعهدات قید شده،طی نامه شماره 156562 در تاریخ 24 دیماه 97 از طریق معاون اول رییس جمهور ابلاغ داشت.

در صورت انجام ندادن تعهدات قید شده، شرکت های ارتباطی جریمه خواهند شد

 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز است در صورت عدم انجام تعهدات دارنده پروانه‌های شرکت مخابرات ایران، شرکت خدمات ارتباطی سیم کارت ایرانسل و شرکت خدمات ارتباطی سیم کارت اعتباری و دائمی رایتل در خصوص هزینه سه درصد از درآمد سالانه خود در چارچوب قوانین و مقررات مربوط برای ارائه خدمات عمومی اجباری در ناحیه سرویس تعیین شده اساسا از طریق دیگر دارندگان پروانه، دارنده پروانه را تا سقف دو برابر مبلغ سه درصد فوق جریمه نماید. برای پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران 3 درصد درآمد سالانه تلفن همراه محاسبه می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,مخابرات,رایتل,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 310 تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت: 13:43

در 29 مهر95 مصادف  با «دهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل» ، این اپراتور هدیه ای برای کاربران خطوط دائمی یک روز مکالمه رایگان درون در نظر گرفته است. این تخفیف از ساعت 0:00 بامداد تا ساعت 23:59 پنجشنبه قابل استفاده خواهد بود.

هدیه ویژه به مشترکین دائمی به مناسبت دهمین سالروز ایرانسل

 طبق گزارشات اعلام شده ازسوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در 6 آذرماه 84 ،اپراتور ایرانسل موفق به دریافت پروانه شبکه سرویس های ارتباطات سیار را دریافت نمود بعد از کسب مجوز ،بعد از پایان مرحله های راه اندازی و گسترش شبکه، در 6 شهریور ماه 85  در طی 9 ماه بهره برداری را به صورت آزمایشی از شبکه را شروع نماید. اپراتور ایرانسل در 29 مهر ماه 85 به طور رسمی در کلان شهرهای ایران از جمله تهران مشهد ،تبریز آغاز به کار کرد و توانست با ارائه سرویس سریع در تمامی نقاط مختلف کشور ،امکان استفاده تلفن همراه برای تمام اقشار را برای شهروندان فراهم نمود.شهروندان ایرانی صفه های بلند و انتظار طولانی برای گرفتن خطوط های تلفن همراه را همیشه از خاطر بردند.

 

 ایرانسل همچنین با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتا در ایران ، این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده که به استفاده از خدمات تلفن همراه در سفرهای خارجی خود حتی در هواپیما هم ادامه دهند.ایرانسل طی ده سال گذشته با ارائه شبکه گسترده اینترنت همراه ،مشترکان  سیم کارت دائمی  و اعتباری در حال حاضر شبکه نسل سوم تلفن همراه را (3G) در 1270 شهر ، دهستان و جاده و شبکه نسل چهارم (4G/LTE) را در 305 شهر ، دهستان و جاده در دسترس کاربران خود قرار داده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,خطوط تلفن همراه,رومینگ,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 331 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 13:54

اپراتور ایرانسل برای سهولت در پرداخت ها برای کاربران خود و همچنین خرید بسته های اینترنتی و امکان دسترسی راحت تر در منطقه های تحت پوشش شبکه این اپراتور، اطلاع از پیشنهاد های ویژه را میتوانند از نرم افزارهای کاربردی «ایرانسل من» و سامانه وب ایرانسل من را در اختیار کاربران قرار داده شده است واینبار فرصتی را برای مشترکین ایجاد نموده است تا کاربران خطوط دائمی بتوانند صورت حساب خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل پرداخت نمایند.

امکان پرداخت صورتحساب ها از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل

از خصوصیت های کاربردی فروشگاه اینترنتی ایرانسل می‌توان به مواردی چون امکان خرید بسته‌های اینترنت نسل‌های 4 و 4.5 ثابت و همراه، ، قابلیت جستجوی با اسم شماره‌های دائمی و خطوط اعتباری و خرید آنها، خرید انواع مودم‌های ایرانسل، درخواست تعویض مودم‌های وایمکس TD-LTE، انجام شارژ الکترونیکی دسترسی به پورتال حراج الکترونیکی خطوط‌های رند ایرانسل و انجام عملیات ترابردپذیری اشاره کرد

در واقع کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش شارژ و پرداخت از زیر شاخه «پرداخت قبض سیم کارت دائمی» ایرانسل این فروشگاه و با استفاده از شماره تلفن ‌همراه، کدشناسه و یا شناسه قبض و پرداخت، اقدام به پرداخت صورت‌حساب خود کنند.

.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : خطوط دائمی,خطوط اعتباری,خطوط رند,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:16

طبق خبرهای اعلام شده اپراتور ایرانسل،این اپراتور درادامه روش ارائه خدمات های گواناگون و همچنین کاربردهای نوین و جذاب تلفن های همراه در ایران همقدم با آخرین تکنولوژی فناوری روز جهان، خدمات روزنامه همراه به نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» برای کاربران خود قرار میدهد.

آغازعرضه خدمات روزنامه همراه به کاربران توسط ایرانسل
با پیشخوان ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.

محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و کاربران با استفاده از این سرویس از روزنامه همراه برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.

بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ۳۲۰ ریال خواهد بود.

 این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک مکاتبه نمایند.

همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به کاربران اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای کاربران، یک نسخه رایگان محاسبه خواهد شد.

 

طبق این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 14:09

طبق گزارشات اعلام شده کارگزاران ارائه سرویس ها مختص ایام نوروز ایرانسل هر سال با هدف جذب کاربران استفاده ی بهینه و بهتر از این اپراتور از دیماه سال 1397 آغاز شد.این کارگزاران با رویکرد سالهای گذشته برنامه ریزی هایی برای گسترش شبکه،ارتباط و حمایت از کاربران در نظر گرفته شده است وکارهای مورد احتیاج را اجرایی نمود.

آغاز طرح نوروزی 97 ایرانسل

ارائه خدمات توسط مراکز ویژه نوروزی

ایرانسل در ۹۰ منطقه پر تردد با استقرار کارشناسان خود اقدام به ارائه خدماتی اعم از تبدیل سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی  نسل‌ ۳ به سیم‌کارت‌های نسل ۴،ثبت درخواست ترابرد پذیری MNP ، ارائه شارژ و دیگر موارد مورد نیاز کاربران به ارائه خدمات خود می‌پردازد.

بزرگترین اپراتور دیتای کشور با مجهز کردن کشتی‌های مسافربری مسیر بندرعباس، قشم و کیش به اینترنت پرسرعت این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا در طول مسیر سفر دریایی خود امکان برقراری ارتباط از «اینترنت پهن باند نسل‌های ۴ و ۴.۵ 4G و 4.5G ایرانسل» را داشته باشند.

مشترکان ایرانسل در تعطیلات نوروزی می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ با مراجعه به دفترهای مراکز خدمات ایرانسل از خدمات این دفاتر بهره بگیرند.

مشترکانی که در ایام نوروز از رومینگ بین المللی ایرانسل در کشورها و از اپراتورهای مختلف استفاده می‌کنند نیز در صورت نیاز می‌توانند با شماره‌گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ با مرکز تماس اختصاصی رومینگ ایرانسل در ارتباط باشند.

ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از ارائه بسته‌های ویژه برای مسافران نوروزی به کشورهای خارجی و افزایش ظرفیت رومینگ بین المللی نسل چهار به ۵۱ کشور و با ۶۹ اپراتور خبر داده است.

پاسخگویی ۲۴ساعته ایرانسل به مشترکان

کاربران می‌توانند با استفاده از نرم افزار کاربردی یا «ایرانسل من» سرویس هایی نظیر دریافت شارژ، پرداخت صورت‌حساب، تهیه بسته‌های اینترنتی و ... را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر این، ایرانسلی‌ها می‌توانند در صورت نیاز در تمام طول شبانه روز در ۷ روز هفته با شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و یا با شماره گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از خطوط غیر ایرانسلی پاسخ سوالات احتمالی خود و یا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

توسعه شبکه ایرانسل در ایام نوروز ۹۷

ایرانسل در بخش شبکه خود با افزایش ۴۷۴ لینک ارتباطی و نصب و راه اندازی سایت‌های سیار در مناطق پررفت و آمد، ایجاد مسیر پشتیبان برای لینک‌های پرترافیک، توسعه نودهای شبکه، برقراری رومینگ ملی با شبکه‌ موبایل روستایی در چهار استان کرمان، خراسان جنوبی، یزد و خوزستان تمهیدات لازم برای کاربران خود را در نظر گرفته است.

همچنین ایرانسل با پیش‌بینی طرح اضطراری در وقوع خرابی‌های بزرگ، بازبینی و اطمینان از توزیع مناسب قطعات یدکی تجهیزات شبکه اعم از هسته، رادیو و انتقال به منظور کاهش زمان رفع خرابی‌های احتمالی، پیش‌بینی جابجایی و تغییرات در توزیع منابع شبکه ناشی از تغییر الگوی جمعیتی در ایام نوروز، پیش‌بینی افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال ۹۷ و هنگام تحویل سال نو، پیش‌بینی تغییر الگوی ترافیک در روز طبیعت و پیش‌بینی و ایجاد آمادگی کامل در راستای جلوگیری از هرگونه تاثیر منفی در کیفیت تجربه مشتریان با استفاده از تجربه‌های به‌دست آمده و افزایش ظرفیت باتری‌های سایت‌ها در نقاط پرجمعیت آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت,سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,رومینگ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت: 12:39

در جهت ارائه آخرین دستاورد فناوری های روز جهان از طریق دومین اپراتور دیتای کشورمان ایران خطوط تلفن همراه دائمی برای مودم های اینترنت ثابت را حمایت و پشتبانی از نسل های 4و5 TD-LTE را در اختیار کاربران قررا میدهد.

ایرانسل از زمان بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بیش از ۱۴۵ شهر را تحت پوشش قرار داده است.

بسته‌های اینترنت موجود برای سیم‌کارت‌های دائمی TD-LTE بسته‌هایی مشابه با بسته‌های ارائه شده برای سیم‌کارت‌های اعتباری نسل‌های ۴ و ۴.۵ ثابت TD-LTE است.

متقاضیان برای خرید و فروش سیم کارت های همراه اول، رایتل ایرانسل، و همچنین برای دریافت سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توانند به مراکز معتبر مراجعه نمایند.

کاربرانی که از سیم‌کارت‌های دائمی در مودم‌های TD-LTE استفاده می‌کنند، در پایان هر دو ماه یک صورت‌حساب در نشانی پست الکترونیکی (email) خود دریافت می‌کنند و برای پرداخت این صورت‌حساب ۲۸ روز فرصت دارند.

سیم‌کارت‌های دائمی پشتیبانی کننده از نسل‌های ۴ و ۴.۵ اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل با قیمت ۶۰ هزارتومان ارائه شده است.حد اعتبار اولیه در سیم‌کارت‌های دائمی مبلغی است که به صورت پیش‌فرض و بدون نیاز به پرداخت ودیعه، در حساب مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل لحاظ می‌شود، «مبلغ حد اعتبار اولیه در این سیم‌کارت‌ها ۱۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده است». طبق آن کاربر می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ اضافه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود برای خرید بسته‌های اینترنت ثابت و یا به صورت مصرف آزاد استفاده کند.

از فواید استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توان به تسهیل در پرداخت‌های دوره‌ای هزینه‌های کاربران اشاره کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت دائمی,همراه اول,رایتل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 344 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 15:05

طبق گزارش های اعلام شده  اکنون اپراتور ایرانسل ،سامانه شارژ خودکار این فرصت را به تمامی کاربران سیم کارت های اعتباری خود میدهد تا عملیات «شارژ خطوط تلفن همراه خود را از حالت دستی به طور خودکار از رمز یا شارژ مستقیم TOP UP استفاده نمایند».به این وسیله هر کاربر بانک ملی ایران با نظم دادن به سطح آستانه 5 هزار ریال به طور ثابت ومبلغ شارژ در زمانی که شارژ سیمکارت به حد مناسب برسد،به مبلغ از قبل تعیین شده،مبلغ شارژ از حساب بانکی آن کم میشود شارژ به طور خودکار انجام میشود.

شارژخودکار ایرانسل در سامانه بام بانک ملی اجرا شد

کاربران برای عضویت در سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام) و استفاده از سرویس های مختص به‌ آن فرد ، به آدرس اینترنتی این سامانه مراجعه کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 303 تاريخ : دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 13:02

طبق گزارشات اعلام شده کاربران ایرانسل میتوانند بدون احتیاج به حضور در محل خاص به  طور ساده از طریقه کامپیوتر شخصی خود در مزایده مرتبط با خطوط رند ایرانسل شرکت نمایند.
حراج ویژه سیم کارت دائمی ایرانسل
تحویل و فعال‌سازی سیم‌کارت موضوع مزایده، صرفاً با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه جدید برای مشترکان ایرانی و گذرنامه برای اتباع غیرایرانی امکان‌پذیر خواهد بود.
تمامی مشترکان ایرانسل اعم ازسیم کارت دائمی و اعتباری، حقیقی یا حقوقی، در صورت عدم وجود محدودیت ثبت‌نام سیم‌کارت جدید مطابق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، می‌توانند با ورود به پورتال مزایده ایرانسل و پرداخت سپرده پیش‌بینی شده، نسبت به شرکت در مزایده و خرید امتیاز سیم‌کارت های رند اقدام کنند.
بعد از اتمام زمان هر مزایده، شخصی که بالاترین پیشنهاد را ثبت کرده باشد به عنوان برنده مزایده انتخاب خواهد شد و دو نفر بعدی نیز به عنوان رزرو اول و رزرو دوم انتخاب می‌شوند. این دو نفر در واقع دارای بالاترین پیشنهادها به ترتیب بعد از پیشنهاد فرد برنده هستند.


در سیم‌کارت‌های ارائه شده توسط ایرانسل، سیم‌کارت یوسیم با قابلیت اتصال به آخرین نسل فناوری تلفن همراه4   G/LTE  است و به راحتی و بدون نیاز به برش، قابل تبدیل به اندازه‌های میکرو و نانو برای استفاده در انواع گوشی‌ها است. ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه ایران، هم اکنون ۹۵۳ شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش شبکه 3G و ۲۲۰ شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش شبکه 4G قرار داده است.

این مزایده، شماره‌های رند ایرانسل در چهار دسته‌بندی مختلف با عنوان پلانتیوم، طلایی، نقره‌ای و برنزی عرضه شده است. در صورت برنده شدن در مزایده، سیم‌کارت پس از طی مراحل قانونی به همان نشانی ارسال خواهد شد.
هر مشترک جهت شرکت در مزایده، باید حداقل ۲۰ درصد از مبلغی را که تمایل دارد با آن وارد مزایده شود، از طریق درگاه اینترنتی موجود در پورتال ایرانسل به حساب معرفی شده واریز کند. این مبلغ به عنوان ضمانت شرکت در مزایده، تا تعیین تکلیف مزایده‌هایی که مشترک در آنها شرکت کرده در این حساب نگهداری خواهد شد.

هر کاربر در مجموع تا سقف پنج برابر سپرده مذکور، امکان ارائه پیشنهاد خواهد داشت. در صورتی‌که کاربر جزء برندگان مزایده نباشد، سپرده شرکت در مزایده ظرف هفت روز کاری از زمان درخواست استرداد سپرده به وی برگشت داده خواهد شد.


نوع شماره رند برنده شده از حیث اعتباری یا دائمی بودن توسط فرد برنده قابل تعیین است. در صورت انتخاب نوع دائمی، مبلغ ۱۰۰هزار تومان به قیمت نهایی افزوده خواهد شد.
پس از اتمام تمامی مراحل مزایده و پرداخت مبلغ پیشنهادی و تعیین نوع شماره از لحاظ دائمی یا اعتباری بودن، شماره رند خریداری شده به نام فرد برنده صادر شده و بدون دریافت هزینه حمل، به نشانی پستی وی ارسال می‌شود. هنگام نخستین ورود به پرتال، کاربر باید نشانی پستی خود را مشاهده و تایید کند.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 318 تاريخ : شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 15:02

طبق خبرهای اپراتور ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین دیتای کشورمان ایران طبق گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با در نظر گرفتن فراهم کردن اینترنت تعداد کثیری از کاربران تمامی سراسر ایران،کمترین میزان نارضایتی و شکایت از سمت کاربران در زمینه کم فروشی اینترنت را داشته است.

ایرانسل کم ترین میزان نارضایتی کاربران در زمینه اینترنت

ایرانسل بر آن است تا با بهره‌گیری از تجارب مشتریان ارزشمند خود و به‌کارگیری راهکارهای نوین تحلیل داده‌ها، همچون گذشته با شناخت هرچه بیشتر نیاز و خواسته کاربران، باکیفیت‌ترین و پایدارترین شبکه اینترنت همراه و ثابت را به کاربران خود ارائه دهد

.آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ذیل خب «نظارت جدی رگولاتوری بر کم فروشی خدمات اینترنت» در وب‌سایت این سازمان که بر اساس آمار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در سال ۱۳۹۵ ارائه شده است، خبر از آن دارد که سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل به رغم میزبانی بیش از ۳۰ میلیون کاربر حرفه‌ای اینترنت در شبکه خود، تنها ۱۷۳ شکایت مربوط به کم‌فروشی اینترنت از بین ۴۶۵۴ شکایت داشته است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 318 تاريخ : چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 18:37

به گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،عاقبت مدل قیمت گذاری چند ماهه واپسین اپراتورها در حیطه اینترنت گوشی همراه به خاطر اعتراض کاربران و مشترک از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مورد رسیدگی قرار میگیرد و نتیجه ی آن را تا پایان هفته ی آتی اعلام خواهد کرد.

اصلاح قیمت گذاری اینترنت تلفن همراه

در شهریور ماه امسال اکثر اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های اینترنتی خود را تغییر دادند، به عنوان مثال در ابتدا همراه اول بسته‌های شبانه خود را حذف کرد و سپس سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل بسته‌های خود را به گونه‌ای تعریف کرد که دیگر هیچ بسته ماهانه روزانه‌ای برای انتخاب کاربران وجود نداشت.

با توجه به توییتر جهرمی که دو روز قبل آن را نوشته بود، تعرفه خدمات ارتباطی در بخش خصوصی 12 درصد رشد داشته است. در واقع با وجود آنکه خدمات دولت در شرکت‌های دولتی 40 درصدکاهش داشته است اما خدمات بخش خصوصی در طی دوماه گذشته حدود 7 تا 12 درصد رشد داشته است.

 

در همان زمان پس از افزایش نرخ اینترنت، مکالمه و اعتراض کاربران، جهرمی ضمن ارسال نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات، گفت: در نامه‌ای به این سازمان درباره تغییر قیمت به واسطه حذف بسته‌های اینترنت گزارش خواسته‌ام و به طور حتم اگر حقوقی از شهروندان ضایع شده باشد باید اپراتورها مواخذه شوند. پس از آنکه کاربران شرایط بسته‌های جدید را دیدند در شبکه‌های اجتماعی از تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل ابراز نارضایتی کردند و معتقد بودند برخی از اپراتورها به ‌صورت نامحسوس و یا با اضافه کردن اینترنت شبانه، به افزایش قیمت اینترنت موبایل اقدام کرده‌اند.

 

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه در این هفته نظر نهایی خود را در رابطه با نرخ گذاری اینترنت موبایل اعلام می کنیم، افزود: تصمیمات مهمی گرفته شده تا فرآیند افزایش نرخ ها متوقف شود و اصلاحاتی نیز درباره نرخ گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها صورت گیرد.

حال که چند ماه از تغییر نرخ اینترنت و اعتراض کاربران می‌گذرد،  وزیر ارتباطات از اتمام بررسی وضعیت چندماهه اخیر قیمت‌گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها و افزایش قیمت آن با توجه به شکایت کاربران، خبر داد و گفت: این مدل تعرفه گذاری اصلاح می‌شود

به گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،عاقبت مدل قیمت گذاری چند ماهه واپسین اپراتورها در حیطه اینترنت گوشی همراه به خاطر اعتراض کاربران و مشترک از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مورد رسیدگی قرار میگیرد و نتیجه ی آن را تا پایان هفته ی آتی اعلام خواهد کرد.

در شهریور ماه امسال اکثر اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های اینترنتی خود را تغییر دادند، به عنوان مثال در ابتدا همراه اول بسته‌های شبانه خود را حذف کرد و سپس سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل بسته‌های خود را به گونه‌ای تعریف کرد که دیگر هیچ بسته ماهانه روزانه‌ای برای انتخاب کاربران وجود نداشت.

با توجه به توییتر جهرمی که دو روز قبل آن را نوشته بود، تعرفه خدمات ارتباطی در بخش خصوصی 12 درصد رشد داشته است. در واقع با وجود آنکه خدمات دولت در شرکت‌های دولتی 40 درصدکاهش داشته است اما خدمات بخش خصوصی در طی دوماه گذشته حدود 7 تا 12 درصد رشد داشته است.

 

در همان زمان پس از افزایش نرخ اینترنت، مکالمه و اعتراض کاربران، جهرمی ضمن ارسال نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات، گفت: در نامه‌ای به این سازمان درباره تغییر قیمت به واسطه حذف بسته‌های اینترنت گزارش خواسته‌ام و به طور حتم اگر حقوقی از شهروندان ضایع شده باشد باید اپراتورها مواخذه شوند. پس از آنکه کاربران شرایط بسته‌های جدید را دیدند در شبکه‌های اجتماعی از تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل ابراز نارضایتی کردند و معتقد بودند برخی از اپراتورها به ‌صورت نامحسوس و یا با اضافه کردن اینترنت شبانه، به افزایش قیمت اینترنت موبایل اقدام کرده‌اند.

 

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه در این هفته نظر نهایی خود را در رابطه با نرخ گذاری اینترنت موبایل اعلام می کنیم، افزود: تصمیمات مهمی گرفته شده تا فرآیند افزایش نرخ ها متوقف شود و اصلاحاتی نیز درباره نرخ گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها صورت گیرد.

حال که چند ماه از تغییر نرخ اینترنت و اعتراض کاربران می‌گذرد،  وزیر ارتباطات از اتمام بررسی وضعیت چندماهه اخیر قیمت‌گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها و افزایش قیمت آن با توجه به شکایت کاربران، خبر داد و گفت: این مدل تعرفه گذاری اصلاح می‌شودبه گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،عاقبت مدل قیمت گذاری چند ماهه واپسین اپراتورها در حیطه اینترنت گوشی همراه به خاطر اعتراض کاربران و مشترک از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مورد رسیدگی قرار میگیرد و نتیجه ی آن را تا پایان هفته ی آتی اعلام خواهد کرد.

در شهریور ماه امسال اکثر اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های اینترنتی خود را تغییر دادند، به عنوان مثال در ابتدا همراه اول بسته‌های شبانه خود را حذف کرد و سپس سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل بسته‌های خود را به گونه‌ای تعریف کرد که دیگر هیچ بسته ماهانه روزانه‌ای برای انتخاب کاربران وجود نداشت.

با توجه به توییتر جهرمی که دو روز قبل آن را نوشته بود، تعرفه خدمات ارتباطی در بخش خصوصی 12 درصد رشد داشته است. در واقع با وجود آنکه خدمات دولت در شرکت‌های دولتی 40 درصدکاهش داشته است اما خدمات بخش خصوصی در طی دوماه گذشته حدود 7 تا 12 درصد رشد داشته است.

 

در همان زمان پس از افزایش نرخ اینترنت، مکالمه و اعتراض کاربران، جهرمی ضمن ارسال نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات، گفت: در نامه‌ای به این سازمان درباره تغییر قیمت به واسطه حذف بسته‌های اینترنت گزارش خواسته‌ام و به طور حتم اگر حقوقی از شهروندان ضایع شده باشد باید اپراتورها مواخذه شوند. پس از آنکه کاربران شرایط بسته‌های جدید را دیدند در شبکه‌های اجتماعی از تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل ابراز نارضایتی کردند و معتقد بودند برخی از اپراتورها به ‌صورت نامحسوس و یا با اضافه کردن اینترنت شبانه، به افزایش قیمت اینترنت موبایل اقدام کرده‌اند.

 

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه در این هفته نظر نهایی خود را در رابطه با نرخ گذاری اینترنت موبایل اعلام می کنیم، افزود: تصمیمات مهمی گرفته شده تا فرآیند افزایش نرخ ها متوقف شود و اصلاحاتی نیز درباره نرخ گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها صورت گیرد.

حال که چند ماه از تغییر نرخ اینترنت و اعتراض کاربران می‌گذرد،  وزیر ارتباطات از اتمام بررسی وضعیت چندماهه اخیر قیمت‌گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها و افزایش قیمت آن با توجه به شکایت کاربران، خبر داد و گفت: این مدل تعرفه گذاری اصلاح می‌شودبه گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،عاقبت مدل قیمت گذاری چند ماهه واپسین اپراتورها در حیطه اینترنت گوشی همراه به خاطر اعتراض کاربران و مشترک از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مورد رسیدگی قرار میگیرد و نتیجه ی آن را تا پایان هفته ی آتی اعلام خواهد کرد.

در شهریور ماه امسال اکثر اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های اینترنتی خود را تغییر دادند، به عنوان مثال در ابتدا همراه اول بسته‌های شبانه خود را حذف کرد و سپس سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل بسته‌های خود را به گونه‌ای تعریف کرد که دیگر هیچ بسته ماهانه روزانه‌ای برای انتخاب کاربران وجود نداشت.

با توجه به توییتر جهرمی که دو روز قبل آن را نوشته بود، تعرفه خدمات ارتباطی در بخش خصوصی 12 درصد رشد داشته است. در واقع با وجود آنکه خدمات دولت در شرکت‌های دولتی 40 درصدکاهش داشته است اما خدمات بخش خصوصی در طی دوماه گذشته حدود 7 تا 12 درصد رشد داشته است.

 

در همان زمان پس از افزایش نرخ اینترنت، مکالمه و اعتراض کاربران، جهرمی ضمن ارسال نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات، گفت: در نامه‌ای به این سازمان درباره تغییر قیمت به واسطه حذف بسته‌های اینترنت گزارش خواسته‌ام و به طور حتم اگر حقوقی از شهروندان ضایع شده باشد باید اپراتورها مواخذه شوند. پس از آنکه کاربران شرایط بسته‌های جدید را دیدند در شبکه‌های اجتماعی از تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل ابراز نارضایتی کردند و معتقد بودند برخی از اپراتورها به ‌صورت نامحسوس و یا با اضافه کردن اینترنت شبانه، به افزایش قیمت اینترنت موبایل اقدام کرده‌اند.

 

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه در این هفته نظر نهایی خود را در رابطه با نرخ گذاری اینترنت موبایل اعلام می کنیم، افزود: تصمیمات مهمی گرفته شده تا فرآیند افزایش نرخ ها متوقف شود و اصلاحاتی نیز درباره نرخ گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها صورت گیرد.

حال که چند ماه از تغییر نرخ اینترنت و اعتراض کاربران می‌گذرد،  وزیر ارتباطات از اتمام بررسی وضعیت چندماهه اخیر قیمت‌گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها و افزایش قیمت آن با توجه به شکایت کاربران، خبر داد و گفت: این مدل تعرفه گذاری اصلاح می‌شود

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,همراه اول,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 282 تاريخ : دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 13:54

طبق خبرهای اعلام شده در اولین روز اسفند ماه سال جاری،بعد از تشکیل مذاکره هیئت مدیره اپراتور ایرانسل دکتر رحمت اله صادقیان به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

معرفی مدیر عامل جدید ایرانسل

ایرانسل در دوره مدیرعاملی مهندس علیرضا قلمبر دزفولی از سوی وزرای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان «اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری» و «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» شناخته و معرفی شد.

پیش از این قریب به ۱۴ سال مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل بود. مهندس علیرضا قلمبر دزفولی از ابتدای راه اندازی پروژه ملی ایرانسل، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مشغول به کار شد.

ایرانسل در دوره مدیریت مهندس علیرضا قلمبر دزفولی برای نخستین بار در ایران سیم کارت های دائمی و اعتباری  ایرانسل خدمات اینترنت همراه نسل‌های 2.5G و 2.75G و خدمات اینترنت ثابت WiMAX و TDD-LTE را ارائه کرد. همچنین پس از دریافت پروانه ارتقاء شبکه به نسل های بالاتردر سال ۱۳۹۳، گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه نسل‌های 3G و 4G/LTE را ایجاد کرد و در شهریورماه ۱۳۹۶ نخستین آزمایش شبکه کامل 5 G ایران را انجام داد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 326 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 13:33